خانه امن خاطرات

جایی امن برای نوشتن و صحبت کردن

خانه امن خاطرات

جایی امن برای نوشتن و صحبت کردن

خانه امن خاطرات

خانه ای خواهم ساخت
در کنارش گل سرخ
صورتش رو به سپیدار سکوت
پشت آشوب سراسیمه ی سار
محو در خرمن بی حزن و فراق
از میانش رودی
جاری و زنده روان
سوی آمال و دل کودکیم
لحظه ی کوچکیم
خانه ای خواهم ساخت
پشت یک سرو بلند
زیر ابری که نگاهش جاریست
....
و تو ای روشنی چشمه ی شور
تو بیایی ز دل خاطره ها
از دل پنجره ها
و بریزی دم عیسایی خویش
بر تن خفته ی هر حنجره ای
بر دل خسته ی هر فریادی
بال در بال نسیم
دست در دست بهار
خانه ای خواهم ساخت
سر راه خبر آمدنت
ای خرامیدن صبح
خانه ای خواهم ساخت
بوی بودن بدهد بوی ماندن بدهد
بوی خندیدن هر جلوه ی خوب رخ تو
خانه ای خواهم ساخت...

به امید روز دیدارش

اللهم عجل لولیک الفرج بحق مولاتی فاطمه سلام الله علیها

بایگانی

بخشی از مناجات شیرین شعبانیه

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۲۴ ب.ظ

هو الحی

 

خدایا! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،


 و شنوای دعایم باش آنگاه که می‌خوانمت،


 و صدایم را بشنو گاهی که صدایت می کنم،


 و به من توجّه کن هنگامی که با تو مناجات می‌نمایم،


 همانا به سوی تو گریختم،


 و در حال درماندگی و زاری در برابرت ایستادم،


 به پاداشی که نزد توست امیدوارم،


 آنچه را که در درون دارم می‌دانی،


 بر حاجتم خبر داری،


 نهانم را می‌شناسی،


 کار بازگشت به آخرت و خانه ابدی ام بر تو پوشیده نیست،


 و آنچه که می‌خواهم به زبان آرم،


 و خواهش خویش را بازگو کنم 


و هم آنچه را که برای عاقبتم امید دارم


 بر تو پنهان نیست.


 همانا آنچه تقدیر نموده ای بر من ای آقای من

 

در آنچه که تا پایان عمر بر من فرود می‌آید

 

و از نهان و آشکارم جاری شده است،


 و تنها به دست توست.


 نه به دست غیر تو؛ فزونی و کاستی ام و سود و زیانم. 


خدایا! اگر محرومم کنی پس کیست آن که به من روزی دهد؟ 


و اگر خوارم سازی پس کیست آن که به من یاری رساند؟

 

 

پ.ن: همه ی چملات این مناجات زیبا؛ شیرین و دلنشین و تامل برانگیز هستن.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">